Mamayı değiştiricem hangisini önerirsiniz ,galiba 3 numara bize kabızlık yaptı 🤷
Lilan 2 noya yeni geçtik kabızlık yaptı smaya geçtim problem olmadı
Selimveannesi acaba smami alsam bende
Lilan bebeğim sevdi güzel iciyor suan
Selimveannesi ozmn bende o mamayı bi deniyim , teşekkür ederim 🙏