Eliaemir Merhaba kızlar Ben 6 Ocak’da normal doğum yaptım , 4 ay sonra adet oldum 3 adetimde ‘de sürekli parça parça et gibi kanamalar geliyor eskiye nazaran kanamam daha fazla sizce normal bir durum mu bu yaşadıgım ?
Elika00 Eliaemir normal canım öyle atabil. Ben atamamıştım o parçaları kürtaj olacaktım az daha.. sonra antibiyotik ile atabildim çok şükür gerek kalmadı.
Eliaemir Elika00 içime su serptin çok teşekkür ederim bilgilendiririm için ❤️ çok geçmiş olsun sana da şu an iyiysen şükür 🤗