Kızım 2,650 kilo doğdu doktorumuz minyon bir bebek olacağını soylemisti suan 22 aylik 9 kilo memeden yavas yavas kesmeye basladim malesed cokta istahli diyemem az yer alt komsum kizi 1 yasinda 11 kilo biz boy olarak onunla ayni kilo olarak daha da dusuguz.Kan tahlilerimiz gayet iyi.Sagliklari yerinde olsun varsin zayif olsunlar ne yapalim onlar da oyle buyuyecekler.Her anne gibi bende azicik tombis ayiyla uyumlu kiyafetler almayi cok isterdim ama olmayinca olmuyormus.Bu arada ben argavit surup aldim azicik faydasini gordugumu dusunuyorum