Kızlar arkadaşımın çocuğu tam 3 yaşında. Bir iki aya kadar by by anne baba gibi kelimeleri anca söylüyordu. İnsan gördü mü ağlıyordu sürekli evlerine gittiğimizde falan zor sakinleşiyordu başka odada duruyordu. Tuvalet eğitimine hazır gibi davranmıyor. Daha bi şeyler var da bunlar bariz olanlar. Gelişimsel olarak bireysel farklılıklar olabilir bunları biraz garipsedim doktor tavsiye ettim ama bi yandan normal karşıladım her çocuk özel ve farklı sonuçta. Ama merak ettiğim şu. Yeni yeni konuşmaya başladı ve hep ne söylenirse aynısını tekrarlıyor sadece. Takıntılı gibi değil ama direkt tekrar ediyor onun dışında söylediği hiçbir kelime anlaşılmıyor. Bu normal bir durum mu?