Şükür bizde 1 yaş etkilerinden nasibimizi aldık. Hırçınlık, parkta yatma isteği , evde sıkıntıdan durmak istememek gibi. Gündüzleri sürekli üstümü çekiştirip meme istiyor. Böyle değildi 1-2 ay öncesine kadar. Sanki şimdi sıkıldıkça üstümü çekiştiriyor gibi sizde de durumlar böyle mi 1 yaş anneleri?