Kızlar pazar günü dogumum oldu direkt yoğun bakıma aldılar bebeğimi, lütfen dua eder misiniz çok özlüyorum onu öpüp sarılamadım doya doya daha 1 kere gördüm o da saniyelik sürdü, pisliğini yemiş ciğerleri kötüymüş biraz, yalvarırım dualarınız da unutmayın Allah rızası için. İsmi “Mihra”