Bety2 1,500 TL otururken 4,500TL yaptı. Bu nasıl oluyor anlamış değilim . Eşimde zam olacak diye araba aldı ancak ev kirası uçtu bi anda …
ikiprensannesi53_ Bety2 avukata bildirin %100 üzeri yapmış ki buna hiç hakkı yok mutlaka avukata gidin
Bebekcino Bety2 canım nerede ne şartta oturuyorsunuz tabi bilmiyorum ama benimde evim kirada 1500 liradan 5 yaptık çünkü semt ve bölge olarak en düşük kira 12 bin bizim orada. Artık o kira çok az bende alıp anneme veriyorum ve annem o parayı harçlığı yapıyor herkesi düşünmek lazım bana kızma ama enflasyon belli
ikiprensannesi53_ Bety2 ev sahiplerinin canı cehenneme sanki Bi onların evi var ya hayret bisey benim evime muhtaç diye düşünüp eline geleni ardına koymuyo
Zlm Bety2 öylece çıkın diyemez kaç yıldır oturuyosunuz kirayı bankadan mi yatiriyosunuz sözleşmemiz var mı
Gamze1616 Bety2 ahh bende dertliyim bu konuda bizimde ev sahibimiz çıkın diyo 4 aydır ev arıyorum bulamıyorum bebeğimde 5 aylık hergun arayıp kapıya gelip rahatsiz ediyo nasıl olcak bilmiyorum sözleşmemiz de var kirayida artiralim dedik yok kabul etmiyo illede çıkın ev olsa bı dakika durmiycam cikcam zatende yok yani napayim arayıp hakaret ediyo küfür ediyo çok bunaldım artik