Arkadaşlar doğumdan 7 ay sonra adet gördüm lekelenme gibiydi. Şimdi 6 nisandan beri adet oluyorum bi ara leke gibi oldu sonra bi iki gün durdu ama sonra hala devam ediyo bide pıhtılı falan yani. Doktor rahim duvarın kalın hala dedi başka bişe demedi napacam ya böyle olan oldu mu