melike567 Arkadaşlar bilgisi olan varmi saglik ocağı yapiyir normalde aşıları cuma gunu zaten hastaneye gidicem orda yaptırsam aşı kızımı yapiyorlar mi
Deletedmom_79 melike567 özel hastanelerde depolarında varsa yapıyorlar. Verem dışında tamamını biz takipli hastanesinde yaptırdık
melike567 hunilimomy ya esime iki gun izin vermiyor iş yeri cuma hastane için verecek yarinda aşı var bende hastanede yaptırsam diye düşünmüştüm tüh
melike567 aslihankarapinar1992 saglik ocağını aradim sordum devlet oek yapmiyor yapanlarda belirli gunlerde yapıyor demişti bende saglik ocaginda yaotirdim gecen perşembe günü
melike567 Deletedmom_79 devlet pek yapmıyormuş bu aşıyı canim özel geliyor dedi bize saglik ocagindaki hemşire saglik ocağında goturup yaptırdım
aslihankarapinar1992 Ya benimde cumartesi gününe geldi ben Perşembeden arayıp haber verdim aşılar açılınca haber vereceğiz dediler ama haber vermediler bayramdan sonra ya kaldı o kadar gecikmesi benide endişelendirdi