Umaykizim19 yanımda fazla fazla biberon görürdüm termosum sıcak su için hep yanımdaydı, odada kettle oluyor zaten içme suyunu kaynatıp kullanıyordum, mama taşıma kutum var porsiyonluk hemen yapıyorum, yani dışarı çoktığımda kullandığım sistemin aynısı.