ikiprensannesi53_ Suan olduğum yere yakın sağlık ocağına gidip aile hekimi secebiliyomuyum ne yapmam lazım
Nilay_80 ikiprensannesi53_ evet kaydınızı oraya aldirabilirsiniz. Ama bir kaç sene Felan duracaksaniz hemen gidecekseniz almıyorlar Bende öyle oldu çünkü
gizemgnd ikiprensannesi53_ e nabızda e devlet ile giriş yapabilirsiniz Ben sağlık ocağına gidip aldırmıştım bebek olunca mecburlar
ikiprensannesi53_ silaa66 eski numarama şifre gidiyor bunu degistiremiyorum dünden beri canım çıktı numara değişmedi
ikiprensannesi53_ Nilay_80 ikametgahıma da yakın burası sıkıntı yok isterse hep burda kalsın kaydım sıkıntı olmaz suanlik dogumum yakın bebek için mecbur almam lazım acilen
ikiprensannesi53_ gizemgnd canimm eski numarama kod gidiyor degistiremiyorum dünden beri uğraşıyorum numara degismiyo
gizemgnd ikiprensannesi53_ sağlık ocağına gitmiştim ben orda hemen aldı dr kimliğimle. Sistemde dolu gözüküyordu benimki
ikiprensannesi53_ gizemgnd bisey daha sorabilir miyim bu kayıt için doktor yanına mı gidiliyor sağlık ocağına gidince kimle muhatap olabilirim
Frezya26 ikiprensannesi53_ canım girişte memur oluyor ona söylersin form veriyor istediğin doktoru yazıyorsun. 2 hafta içinde doktorun değişiyor. Ben de öyle olmuştu. Girişteki kişiye söyle doktorun yanına çıkmana gerek yok.
ikiprensannesi53_ Frezya26 tamam canım daha fazla bekleyemicem şimdi gidicem hazirlanip hemen arka sokak zaten 5 dakikada oradayım
ikiprensannesi53_ MinikPandam_ eski numarama mesaj gidiyor degistiremedim numarayı sağlık ocağına gidip hallettim