miniikmucizeem Merhaba arkadaşlar ben yui marka çift hazneli kullanıyorum ama onu satıp tek hazneli alacağım onvo 8 lt airfrey kullanan varmı memnunmusunuz philips ve xiaomi fiyatları çok fazla artmış