Kızlar merhaba 4 gün önce kızım 2 ay aşılarını oldu ilk gün uykusu iyiydi ama son 3 gündür gündüz asla uyumuyor sürekli ağlıyor kucağıma aldığımda maksimum 15 dakika uyuyor yatağına bırakırsam ya da hareket edersem uyanıp direkt ağlamaya başlıyor aşı huysuzluğu yaşayan var mı ne zaman geçiyor çok yoruldum ne olur güzel şeyler söyleyin