Cemile45 Mrba kızlar benim 36 gunluk kızım var ve emzik tutmuyor ne yapmam gerek bilmiyorum ama tutmasını çok istiyorum , siz nasıl tutturdunuz ne yaptınız rica etsem yardımcı olur musunuz 🫠🥰😊
sezer2022 Cemile45 2 aya kadar çene kasları gelişmediği için ,, istesede tutamaz demişti doktorum Hatice2 aynen tutsun diye uğraşıp sonrada bıraksın diye uğraşan bi toplumuz
Kdry07 Cemile45 valla canım sabır denemekten vazgeçme nerden baksan üç dört çeşit emzik aldım hiç birini tutmadı bende çok istemiştim kriz anlarında kurtarıcı oluyor du almadı bıraktım sonra nette araştırdım üç aydan sonra da emzik alan bebekler varmış emme gücü daha kuvvetli olduğu için ve gerçekten üç aylık iken denedim weebaby damaklı aldı 4 aylık emzik emiyor uyku geçişte ve sakinleştirmek için alıyor gayet dene yani
silad70 3 aylık ikizlerim var almadığım kullanmadığım emzik kalmadı evde tam 12 tane emzik var ama hiçbirini tutmuyo tutmayınca olmuyo
mira20022023 Cemile45 Ben ilk bir ay kızıma emzik vermedim doktor tavsiye etmediği için.Sonrasında bende alıştırmak için uğraştım. Öncelikle emziğin yapısı çok çok önemli her bebekte her emzik aynı şekilde olmuyor. Ben Philips avent emziği denedim. Hem yapısı sert hem uç kısmı uzun olduğu için bebeğim öğürdü attı. Sonra kauçuk yumuşak uçlu bibs denedim onu da attı muhtemelen onunda boyu uzun geldi. Sonra nuk happy kids emzik aldım onun ucu hem damaklı yapısı yumuşak ve emzik kısmı kısa çok şükür onu tuttu. Ama ilk başta onu da almak istemedi. Her emziği denerken anne sütü sürdüm o şekilde verdim. Ben uyurken alsın istediğim için her uykuya geçişinde mutlaka denedim kendi attıkça ben ağzına koydum ama öğürmedi son emzikte sadece ağzında çok tutamadı. Öğürürse demek ki emzik yapısı ona uygun değil o yüzden atıyor. Emziği ağzına koyduğumda düşmemesi için işaret parmağımla küçük vuruşlar yaptım dikkati o noktaya toplansın uykuya kolay geçsin diye. Bir haftaya kendi de alıştı şuan dört atlık sadece uykusu geldiğinde emziği arıyor direk kendi uykuya geçiyor ve tamamen daldığında emziği atıyor 💪😊
Deletedmom_875 Ayy bosver kiz tek derdin bu olsun. Benim kızım da başlarda uyurken emerdi emzik. Sonra onu da istemedi. Bazen istemiyor değilim keşke emzik emseydi diye ağladığında falan susturmak için ama bide onu biraktirmasi var. Emzik iyi bir şey değil bosver