Bebeğim 9,5 aylık arkadaşlar,, alt 2 dişi çıktı 2 ay önce çıktı 🤲🏻 Son günlerde o kadar huysuzki üst dişlerin çıkmasını bekliyorduk ama üstte ortadaki dişleri değil,, yan kesici dişi çıkıyor şok oldum 😳😳 önce ortadakiler çıkmaz mı ?? Başına böyle bi şey gelen var mı
Daha iyi anlamanız için fotoğraf yüklüyorum