Bebeğim 11 aylık oldu. Doğumumdan itibaren aşırı ağlaması 4-5 saati bulan çığlık kıyamet bağırması huzursuzluğu sonucu süt alerjisi olduğunu öğrendim. 5 ay diyet yaptım 2 ay önce de diyeti açtık yavaş yavaş. Başından beri zordu benim için süreç. Her neyse koltuğa tutunarak yürümeye başladı 1 bucuk ay önce yaklaşık 1 aydır parmağımı tutup bütün evi gezdiriyor yarım saat 1 saat de değil sabah uyanıp gece uyuyana kadar aynı, mutfak banyo yatak odası çocuk odası salon her yeri karış karış gezdirip dolapları karıştırıyor çamaşır teline asılıyor banyoda oturmak istiyor. Yerde elini tutup gezdirmediğim zaman sürekli kucağımda ve kilolu bir bebek aşırı yoruluyorum gücüm kalmıyor hiçbir şeye. Çoğu zaman yemek yapamıyorum temizliğimi yaparsam şükür ediyorum. Kendime ait yapabileceğim hiçbir şey yok tuvalete gitmek bile bir lüks benim için. Gün içersinde çok bunalıyorum bazen sinirime hakim olamayıp anlamadığını bile bile bağırıyorum ona sonra çok pişman oluyorum ama artık tâkatim kalmıyor asla oturup oyuncakla oynamıyor 2 dk bakıyor hemen emekleyerek bacaklarıma tutunup kalkıyor onu gezdirmemi istiyor. Nasıl düzelteceğim bu durumu Allah rızası için akıl verin 😔