Selcanasral Emin ol çok iyi anlıyorum seni. Bende ağrı kesici yapacaklar diye gitmek istemedim. Zorla götürdü eşim bu sefer de durmaz ben oradayken diye onu stres yaptım. Serum takıldı nasıl emecek dedim. Ama sonra düşündüm ki biz iyi olmazsak onlara kim bakacak, için rahat etmezse doktorun dediği süreyi biraz daha geçirebilirsin. Sonra sütünü sağıp o sütü döküp tekrar emzirebilirsin geçmiş olsun