Bebeğim 5ay 17 günlük. 3aya girdiği gün başlamıştı meme reddi. Hala devam ediyor😢 Daha doğrusu beslenmeyi reddediyor. Kaşık biberon,normal biberon,emzik hiçbirini almıyor. Ek gıdaya geçtim fakat onda da sadece muz yiyor. Benimle benzer durum yaşayan yol gosterebilecek olan anneler var mı? Artık bende ağlama krizlerine giriyorum😥