Umaykizim19 Kızlar merhaba , ben bebeğime arada mama veriyorum. Bebeğim 2 ay 7 günlük. Hipp mama sonrasında karnından gurultular geliyor ve o mama bitimine kaka yapıyor . Ve kakası da sulu oluyor . Bu ne demek sizce mama dokunuyor mu
Melis1706 Umaykizim19 mamayi ilik veriyorsunuz degil mi aklima o geldi biraz sogumus oluyorsa oda sulu yapar
Ogrenecekcokseyvar Umaykizim19 yok canım benim bebeğimde aynı ay aynı mamayı kullanıyoruz . Bende korkup doktora sormuştum normal dedi
Ayse5100 Umaykizim19 canm hipp organik combiotic içerisindeki probiyotik ten dolayı sindirimi kolaylaştırır çok cıvık ishal gibi değilse sıkıntı yok
Biz3kisiyiz_ Umaykizim19 o ayda ki bebek zaten sulu kaka yapmıyor mu ? Benim kızım öyle yapıyordu şayet 🙈 ishal olduğunu renginden anlardım ve sıklığından.
Umaykizim19 Ayse5100 Bir kere çok suluydu ama içer içmez mamayı hemen kaka yapıyır bağırsak harekete geçiyor
Umaykizim19 Ogrenecekcokseyvar Kaç cc veriyorsunuz ben de sizin gibiyim 3 kez en fazla 4 kez 60 cc 90 cc
Ogrenecekcokseyvar Umaykizim19 ben ilk önce emziriryorum o anki açlık duruma göre değişiyor doktorum 120 ye kadar verebilirsin dedi ben genelde 90 yapıyorum eğer çok aç değilse 60 içiyor sütüm yetmediyse 90 bitiriyor
egee_momm Umaykizim19 bende hipp kullanmaya başladım bizde tam tersi kakası katılaştı ve gaz kabızlık sorunu gitti