RainOverMe Momyyy1 clin cam temizleyici. Beziniz camur olmadıgı surece temizliyor yalnız cabuk ucuyor bı seferde boca etmeyın😅 normal sildiğinizden de kısa suruyor cabuk bıtıyor silme işi
Merve-miray Noname21 Ben bununla siliyorum memnunum valla 😀 O kadar para vermişsiniz bi zahmet temizlesin 😁😁
Tatlican Momyyy1 pella bezlerle silince sade suyla silmek gerekiyormuş .Ama arada baska bezle silip bulasik deterjani sirke koyuyorum
Nescafemm Momyyy1 ilk önce ıslak bezle touzunu kirini alıyorum , silme suyunada sirke, yumuşatıcı koyuyorum cam beziyle siliyprum yağmurdada leke tutmuyor .
Cedricc Momyyy1 oh miis 😂 of bende bi taşınma sürecini bitirip rahatça temizliğimi yapsam keşke daral geldi şimdiden
Eslemsi_04 Momyyy1 bnm yatak odam be oturma odamın camı balkona baktığı icin onları ole yıkıyorum dışardan 😂
Cedricc Momyyy1 darısı bana yaa lanet olsun bir sürü eşya yap yap bitmiyooorr 😖 . En son sinirlerim hepsini çöpe basasım geldi 😂