Merhaba kızlar 31 aylık kızımı tuvalet eğitimi vermeye başladım. Artık sinyaller vardı bezden ayrılması için ilk sefer konuştum tuvalete gittik şarkı söyledik azıcık çişini yaptı. Sonra Ayağa kalktı korktum dedi birdaha da otursada asla yapmadı. Korkacak birşey yok dedim sarıldım anlattım ancak ne yaptıysam bir daha çişini tuvalete yaptıramadım. 20 dk oturuyor tuvalette sonra kalkıp altına yapıyor tuvaletini. Bu tuvalet korkusunu nasıl aşabiliriz. Kovaya su koyup oynattım oynarken yapar belki diye işe yaramadı şarkı söylüyoruz o da işe yaramadı tuvaletle ilgili videolar izledik o da işe yaramadı. Bende bıraktım çok zorlamak istemedim 1 ay ara verdim ama korkusu geçmedi ne yapsam kızlar bana tavsiyede bulunun lütfen ♥️