BebitomveAnnesi Sabah 2 aylık bebeğimin bezini alırken göbek deliğinde kızarıklık gördüm. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?
2_premses_annesi BebitomveAnnesi kan gelmediği sürece bi sıkıntı yok. Biraz zeytin yağı ile nemlendirebilirsiniz
Melkurdor BebitomveAnnesi yaaa benim de bebeğim iki aylık ve bende şuan aynı şeyi gördüm göbek deliğinin içi kızarmış şiş gibi
BebitomveAnnesi Doktorum korkulacak birşey olmadığını söyledi birkaç gün içinde geçer dedi ve şu an geçti