kizimveoglum34 kızlar 2 ay oldu doğum yapalı 3 gün önce regl oldum 3. günüm bugün çok yoğun kanamam var normal mi bu durum
Melis1706 kizimveoglum34 benimde cok yogun oldu birkac ay sonra duzeldi hep oyle devam ederse doktora gitmeyi plaliyordum
Adenmoms68 kizimveoglum34 benimde ilk reglim coktu hatta doktora gitmiştim bişey cıkmamıstı ama benimki resmen böyle ped falan dinlemiyor sanki kova kova dökülür gibiydi düşünün yani o yüzden sizinki normaldır 🫢