Oburiks hanımefendi kimsenin kimseyi kandırdığı yok okuduğunuzu düzgünce okuyup öyle yorum yapın. Ben kendi fikrimi söyledim. Ha fiyat kısmına gelecek olursak bizim burda bu tarz yazmalar satılamıyor bile, demode olduğu için. Yani diyeceğim şey şu ki size değerli olan şey benim için çok değersiz