Aselzumra23 çıkarsa inşallah içi biraz yapılı olur olmasa da biz zaten uzun süreceği için yaptırdık mesela duşa kabin ve parke hepsi 10 bin anca tuttu taksitle zaten dışarda vereceğiniz kiradan çok çok uyguna gelecektir biz dışarda oturmamıza rağmen çocuk için buranın daha iyi olduğunu düşünüyoruz