Ya kızlar bebeğim 3 ay 25 günlük son 10 15 gündür 5.30 dan 6 dan sonra uyandığımı görmedim alıyorum yanıma emziriyprum biraz daha uyusun ben de uyuyim diye yok en fazla yarım saat uyursa artık tükendim gözlerimin içi yanıyor gün içinde.Onu uyuyunca uyusam dşye bekliyorum uyutmam çok uzun sürüyor yarım saatte uyanıyor ben daha biraz evi toparliyim derken uyanıyor o kadar çok yorgunum ki artık hergün böyle uyanmaktan.9 9.30 gibi uyuyor genelde bazen de 8.30 da.geç uyutayım diyorum bu sefer o saatler gelince uykusu geliyor ağlamaya başlıyor artık ne yapacağımı bilemedim