Tuana-su Hanımlar merhaba. Sabah sabah içimi dökmeye geldim. Direk konuya giriyorum 28 aylık bi oğlum var 2 yaş sendromunu dibine kadar yaşıyoruz. Ayrıca konuşmuyorda. Tek kelimesi baba başka bişey yok tv izletmiyoruz kreşe gidiyor konuşmadığı için özel eğitim alıyor. Bi dışarı çıkalım burnumuzdan geliyor ağlama krizleri kendini yere atmalar bize vurmalar saçımı çekmeler… dün akşam bir düğüne gittik oğlumdan 4 ay büyük bi çocuk var kendi kendine aralarda koşturuyor annesinin oturduğu masadan çok uzaklaşsa bile gelip buluyor yine annesini karşılaştırmak değil amacım ama ben benim oğlanı bıraksam peşinde koşmak zorundayım. Konuşmadığı için ne istediğini de anlamıyoruz ve bu daha da zorlaştırıyor herşeyi . Artık ne düzeleceğine ne konuşacağına ümidim kalmadı yoruldum…
Yaseminazizbebek Tuana-su beni anlatmışsın 1 ay oldu yaşına gireli 25 aylık aynı valla markete giriyoruz kıyamet ayakkabıları çıkarıp atıyor yerlere yatıyor konuşamıyor ama işine gelince anlıyor herşeyi evde ne bulursa atıyor valla anneme birakcam bende yanında olucam ama artık kosmuycam peşinden 😂
Minikkusuumm Tuana-su benim oğlumda 29 aylık vurma ağlama falan yok ama diğer anlattıklarınız bizdede var sakın ni cocuk olduğu icin okadar zorlamıyor ama konuşamadigi için derdini anlamadigimizda haliyle ağlıyo sinirleniyo
SeverusSnape Tuana-su merhaba, 2 yaş sendromunda çok normal aslında bu yaşanılanlar. Sadece tam anlamıyla kendini ifade edemediği için ekstra hırçınlığa sebep olabilir. Aldığınız özel eğitim kaç aydır devam ediyor? Konuşmasına bir katkısı oldu mu acaba?
Zlm Tuana-su sizin çocuğunuzu sınırı 2 yaş sendromundan değil konusamamasindan evde basit cümlelerle konuşun sizde emir kipi ile net ve anlaşılır olsun her söylediğiniz bastıra bastıra konuşun her harfi belli ederek elbet konusur birde onu pek anlamamaya çalışın belk ianliyosunuz diye de kendini zorlamiyodur
Tuana-su Yaseminazizbebek aynı aynı evde sıkılıyor diye dışarı çıkarırım bu yazdıklarımın hepsini yaşarız peki hiç mi kelimesi yok
Tuana-su Tuana-su kelime baba iiii ikkkk üğğğ bir iki üç demek istiyor bazen açç ann gibi sesler çıkarıyor çok fazla babıldaması var bazen susmuyor hatta babıldarken ama anlamli kelime yok ya keşke konuşsa da iki yaş sendromunda ne yaşıyorsa razıyım
Yaseminazizbebek Tuana-su al aç gel gel anneyi aye diyor hav hav saklambaç oynuyalim dediğimde gidip sayıyor ama ye ye ye ye diyor hep anlaşılır hiç biseyi yok ama herşeyi biliyor napicami bende sasdim kaldım
Yaseminazizbebek Tuana-su bide bende kreş gibi yere görüyordum 5 ay oldu ondan önce hiç yokdu bunlar biraz gelişme oldu ama şimdide memlekete gidicem ilerleme olmuycak size tavsiyem bu dil gelişimine götürün bence bende ileriki zamanda goturcem biraz daha bekleyim bazilari sonradan açıldı konusdu diyor 33 aylıkken felan bı bekleyelim
Tuana-su Zlm evet oda olabilir doktor da demişti kendini ifade edemediği için diye yapyorum dediklerinizi ama Tükendiğimi hissediyorum artık bir kere de bi dışarı çıkınca güle oynaya gelmedik hep ağlama kendini yerden yere atma
Tuana-su Yaseminazizbebek o sonradan açılmayı dört gözle bekliyoruz eşim normal bi çocuk olduğunda konuştuğunda kurban adadım diyor o derece yorulduk özel eğitime verdiğimiz paranın haddi hesabı yok keşke bir an önce düzelse de parası da önemli değil
Saresi Tuana-su konuşmadığı için hırçın aslında, konuşması düzeldiğinde her şey çok daha güzel olacak ❤️
Tuana-su Saresi o günü iple çekiyorum çünkü çok yoruldum para gideriz parkta ağlayan tek çocuk benimki havuza götürürüm ağlama krizi yürüyüşe çıkarız biz nere gidersek tersine gider sonra ağlar 🫠
ymn2019 Tuana-su lütfen vazgecmeyn ve umutsuzlgnuz7 yanstmayn yapmanız gereken herseyi yapmssnz kres konusma terapisi anladgm kadaryla. 3 yasa dogru yani 35 aylikk3n hemen hemen kelimeler geldi aynı yoldan ilerledik sonra da cümleler cok şükür jnsallah sizde asacaksnz tavsiyem imkaniniz varsa farkli ve yeni yerler gezin yeni kişiler vs hafta sonu yeni yerler tatil vs benm oğlumda konusma anlaminda hep br adım öne attı onu ilerledi
A2B4 Tuana-su Peki küçükken 13 ,14 ,15 aylıkken hiç baba,mama vs….kelime yokmuydu?babildama bababa yaptimi? 6.aylarda aslında konuşma dediğinde küçükken ki dil gelişimi nasıldı bu çok onemli
Tosbikkkk Tuana-su kuzum başka çocuklarla hiç kıyaslama ben kiyasladim bin pişman oldum. Kolik dönemi bitti derken huysuz oldu kelime azdı ama zamanla cogalacak inşallah merak etme
Minikkusuumm Tuana-su bir çok yere götürdük zihinsel olarak bı sorun olmadığını söylediler zamanlar açılır dediler bunu dediklerinde çıkardığımız sesleri falan çıkarmıyordu 2 4 aydır çıkarmaya başladı siz nasıl bı destek alıyorsunuz acaba
Zlm Tuana-su evet zordur erkek bide daha hırçın oluyolar bide sizin gerginliginizide hissediyo olabilir Allah sabır versin