Hilal555 Bebeğim 6 ay 13 günlük. Dün akşam ve bu sabah kakasından katı bir şey vardı. Özür dileyerek fotoğrafını paylaşmak istiyorum belki başına gelen vardır diye size sormak istedim.
Mrvsmt2502 Hilal555 ne yedirdiniz yediği bi şeyi sindirememiş olabilir ya da siz fark etmeden bi şey yutmuş olabilir
Hobbalayarim Hilal555 biraz katı olduğu için olabilir elmayı en ince yeriyle rendele ve birazcık kaynamış suyla sulandır canım korkma benim de bazen domatesle çorba yaparım salça kullanmam bakıyorum bir tane domates çıkıyor felan olabilir 😀😀😀😀
Mdorukkk Hilal555 canım foruma girdiğin zaman sol üstte üç çizgi var oraya tıkla foto ekleye bas oradan ekle ekleyince bir link çıkıyor yanında kopyala var. Kopyalaya tıkla gel bu postun altına yorum yapar gibi adres linkini yapmıştır
Poyrazin_annesii Bnce gayet normal korkma cnm. Bnm bebegımde ılk top gıbı yapıyor arkasından sulu sekılde yapıyor
Dlaratlass Bana da normal gibi geldi ancak birşey yuttuğundan şüphe ediyorsanız elinize eldiven takıp o parçayı inceleyebilirsiniz 🙃
Hilal555 Hobbalayarim cam rende ile rendeliyorum baya özen gösteriyorum rendelerken ama ilk defa böyle biseyle karşılaşınca korktum bi an. Bu arada yorum yaptığınız için teşekkür ederim.🌼