Bebegim 3 ay önce sünnet oldu bikac gün önce bi tuhaflık farkettim pipisinde gittik yapan doktora yapısmıs actı simdi bi hafta kremlicem vs. Ama doktora bi şey sormayı unuttum. Hoppala kullanıyo normalde ama 2 gündür koymaya korkuyorum bi agrısı acısı yok gibi aglamıyo en sevdigi sey de hoppalası bi tek onda oyalayabiliyorum. Napayım sizce koyayımmı bişey olurmu. Yapısıklıga sebep olurmu. Artık her gün gerii sıyırıp yıkıyorum pipisini