melekknazzx 10 aylık bebeğim var gece emziği düştüğünde uyanıyor 4 5 kez ağlayarak uyanıyor bıraktırmak istiyorum emzik olmadan uyumuyor ve gün içerisindede emmek istiyor artık daha fazla bağlandı emziğine nasıl bıraktırabilirim?
Minikkusuumm melekknazzx önce gün içinde vermeyin yavaş yavaş bıraktırın yazanlar olmuş size tek tavsiyem emzikleri göremeyeceği yere saklayın ve birden kesin en geç 10 15 gün içinde alışır
Arsm- jap ben oyle yapiyorum, gun icinde hatta disari dahi cikarken emzik yanima almiyorum tek gece uyurken veriyorum, cocukta bunu bildigi icin tek uyurken istiyor ve gece emzigini dusurdugunde agliyor