Almila0101 boy kilo konusunu bilmem de ben 4 günlük anneyim ve sütüm çok çok fazla. O kadar sık emip ısırıyor gibi oluyor ki gögslerm taş gibi ve ful yara oldu aşırı canım yanıyo iyileştirmek için elimden geleni yapıyorum ama azalmıyor herkesin dedigini denedim olmuyor yaralar geçmiyor. Sağmaya kalktım o yaralarla birlikte sağınca o da çook canımı acıttı, mama vermeye de başladım dayanamadım acıya ama anne sütünü asla kesmedim. Canım yana yana az da olsa veriyorum devamında mama veriyorum, arkadaslara katılıyorum anne sütü varken mamayı bende anlamsız buluyorum, eger yara durumum olmasa mamaya basvurmazdım kesinlikle ama sizin yara olusumu yoksa mama vermemenizi öneririm ..