Tazemomyyyy Merhabaa. Ben de nasipse hazırlanmayi düşünüyorum. Eşimle farklı bir şehire geldik kitaplarım İstanbul’da kaldı. Bir sürü kitabı getirme yolu bulabilirsem başlayacağım tabii 6 aylik bebeğim var. Nasıl olur hiç bilmiyorum. Branşınız ne acaba 🥰