Asyam41 Mrb anneler sanırım hasta oluyorum grip yani kafamı kaldıramıyorum sabahtan beri bi ağrı kesici içeyim diyorum evde minoset var sizce Bi zararı olurmu emziriyorum sürekli
Kiwi Asyam41 parol iç canım gebelikte ve emzirme döneminde zararı olmuyor birde muhakkak maske tak bebeğine bulaşmaz bu şekilde
Lothbrok Bana doktorum minoset yazmıştı emzirirken bir de parol. Bunları içmende sakınca yok demişti yine de kendi doktorunuza sorun bence
Kumrununtanesi Lohusalık dönemim de sezaryen den ötürü çok başım ağrıyordu.Doktorum bana parol yazmıştı.Tükettim.Bir sorun yaşamadım.O ağrılar çekilir gibi değil hala ağrıyor ama şu anda içmiyorum.Ne kadar az kullanırsak o kadar iyi
Septik34 Ben parol içiyorum başım çok ağrıdığında. Grip oldum geçen hafta fena halde ama bebeğime geçmedi şükürki emziriyorumda sürekli elimi yıkadım hapşururken dikkat ettim hayretki bulaşmadı