muratnannsi ayy sanki ben yazmışım gibi bende gurbetteyim tek başıma büyütüyorum,eşim hiç bir şekilde yardımcı olmaz aksine birde onun arkasınıda toplarım,birde benim 3,5 yaşında oğlumda var psikolojik olarak diplerdeyim birde mutsuzum diye yemeğe verdim kendimi kilo aldıkça dahada mutsuz oluyorum 🥲