kavrulmusfindik ben huy edindiğini düşünüyorum 13ay 11günlük kızım. Yaşından beri aynı şekilde gece uyanıp 3saat falan ayakta kalıyor.
Bir de enfeksiyon geçirdi, malum hastalıkta huylar değişiyor😭
Not:tek uyku yapıp 2buçuk-3saat uyur gündüz. Yani olması gerektiği gibi gündüz uykusu. Çocuk gelişimci de huy edinmiş olabilir dedi. Bir de uyanmadan uyandırın sabahları dedi ama mesela bebeğimin gece yarısı uyanıp sabah 8de daldığı oluyor. Nasıl uyandırabilirim ki zaten uykusuz. Kısır döngüye girdik🤦🏻♀️