Busebulut
Merhaba, ben de yaklaşık 2 ay önce sezaryen oldum ve benim de lekelenmem devam ediyor. 40. gün kontrole gittiğimde rahmimdeki kanamanın bittiğini söylemişti doktor. Ben lekelenmeyi sorunca “belki dikiş yerlerinden geliyordur, normal bu” demişti.