Merhaba kızlar, bebeğim 1 yaşına yeni girdi ve bizim desteğimiz ile adım atıyor henuz kendisi yürümüyor ama ayakları dışa doğru bakıyor adım atarken özellikle sağ ayağı. Doktorumuz ayakkabıları ters giydirmemizi önerdi. Bu tarz bir şey yaşayıp ta atlatan var mı ?