NehirK10 Merhaba kızlar bebeğim 1 ay 17 günlük. 1 saatte bir süt istemesi normal mi? Bu çok mu yoksa normal mi? Gündüzleri saatte bir, bazen 1 ½ saatte bir ve geceleri 2 saatte bir emziriyorum.
mrv26 NehirK10 normal tabi canım yenidoğan daha o ilk 3 ay böyle sık sık emmesi, memede vakit geçirmek istemesi çok doğal çünkü seninle şuan iletişim kurup duygu alışverişi yapabildiği, kendini güvende hissedebildiği tek yer ❤️
mrv26 NehirK10 hiç süre tutmadım genelde bizimki uyuyakalıyordu emerken o yüzden yeterli olup olmadığı konusunda bişey diyemiycm ama bir yerde bir yazı okumuştum diyordu ki çocuk emmeye başlayınca ilk 5 dakikada doyar kalan emme refleksi boyunca anneden duygu alır diyordu ama dediğim gibi özellikle bi bilgim yok bu konuda ☺️
Naznaz00 Bende 2saatte bir emziriyorum ama gece o ne zaman uyanırsa doktor öyle söyledi bana kilo alımı artık iyi diye