Merhaba anneler.kızım 1 ay sonra ek gıdaya geçecek ve ben de işime geri döneceğim.calişmak kolay olamayacak ama hayat şartları. Benim aklıma takılan bir sürü şey var yardımcı olursanız sevinirim.evimle iş yerimin arası otobüsle 30 dakika.git gel yapmak istemiyorum sağmak istiyorum sagdıgim sut gun boyu yeter mi acaba.birde sağdığim süt durdukça bir zararı olur mu.kızim beni emerek uyuyor gün içinde sağdigimda o imkanı olamayacak emmeyi bırakır mı acaba.