Merhaba daha 8 günlük anneyim bebeğim zayıf doğdu kan uyuşmazlığından sarılık yaşadık 2 gün hastanede yattı çıktı
Beslenmesinde bir sıkıntı yoktu hatta doğumdan sonra giden ödem yerine bebeğim kilo almıştı
Şimdi sormak istediğim konu bebeğim geceleri sanırım beni emzik gibi kullanıyor
Hemşire bana 3 saatte bir emzir dedi tabi ben o kadar beklemiyorum 1 bucuk saati geçirmiyorum anca derin uyursa kıyamıyorum
Ben emzik vermeyi düşünen biri değildim aldım dursun dedim ama hiç vermemiştim daha ta ki bu akşama kadar
Dün gece saat 1e 10 kala uyandı bebeğim sabah 5e kadar sürekli memede durdu 15 20 dk emiyor ya da emmiyor bilmiyorum bırakınca ağlıyordu emzik olduğumu hissettim reflü yatağında yatmasına rağmen de 2 kez az kustu neyse ben yine bir şey olmaz dedim
Bugün yine geceye doğru bırakınca ağlamaları başladı aldım emzirdim 15 dk emdi uyur gibi oldu yatağına koydum ağladı diğer memeye koydum 15 20 dkka da onu emdi sonra bir anda kusmaya başladı ilk kez kustu sanırım fazla geliyor artık süt
Sonra eşimle emzik mi denesek dedik bu benim rahatlık düşkünlüğümden değil kesinlikle ama kusuyor ona korkuyorum ya uyursam görmezsem diye
Sonra yatağa geldij yine meme istedi aldım emdi emdi baktım yine kötü oluyor kaldırdım yatırdım emzik vereyim dedim verdim aldı ve 2 dk sonra gözleri kapandı
Şu an karnı tok biliyorum ve uyuyor normalde asla uyumazdı
Emzik vermekle kötü mü ettim tamamen onun için ben sabahlara kadar otursam da hiç şikayetçi değilim ama artık onu da zorluyor gibi
Şu an bakıyorum emzik ağzında uyuyor halinden memnun gibi
En azından geceleri uykuya dalışta versem yine alarm kurup saatinde kalkıp emzirsem kötü mü yaparım? Gün içinde vermem diye düşünüyorum çünkü genelde uyuyor
Emzik kötü bir şey mi ben kötü bir şey mi yaptım lütfen yardımcı olun🥲
Şunu da biliyorum hem erken doğdu hem daha dünyaya yeni geldi bana alışıyor beni istiyor ama iki gündür kusunca korkmaya başladım 1 bucuk saatte bir emzirsem gündüzleri de sürekli istediğinde emziririm en azından geceleri aklım kalmasa kötü mü olur 🥲