Merhaba kızlar, 11 nisanda sezeryan oldum. 40 gün süren kanamamdan hemen sonra hatta 40.gün regl oldum her zamanki gibi 5 gün sürdü bitti. Ama bu ay bir daha regl olmadım 5 gün gecikti. Düzenli olarak emziriyorum mama vermiyoruz. Sizce emzirmeden mi kaynaklı gebelik testi falan yapmalı mıyım normal mi bu durum?