İyi geceler kızlar bir kaç hafta önce grip oldum çok şükür bebişe geçirmeden atlattım sonrasında hafif boğaz ağrım bir hafta kadar geçmedi tekrar doktora çıktım enfeksiyon göremiyorum dedi sprey yazdı yolladı bi kaç gün sonra sabah uyandığımda gözlerime kan oturmuştu ve çapaktan açılamayacak vaziyetteydi hemen sağlık ocağına gittim bahar alerjisi dedi yaklaşık 1 hafta kadarda hem gözüm için krem hem alerji için hap kullanıyorum geçmiyor daha da doktora gitmekten sıkıldım ben hiç böyle alerji olduğumu hatırlamam bundan 1 ay önce kadarda bebeğimin gözü kanlanmış çapaklanma olmuştu çok şükür bir kaç güne geçti şimdi de sol kulağım ağrımaya başladı bu durumu yaşayan varsa lütfen bir önerisi var mı ilaçlar çok uyku yapıyor daha fazla ilaç yutmak istemiyorum