Ben kullanıyorum 4. Ayda başladım oğlum biberon tutmuyordu meme reddi vardı şuan 6 aylık gayet de seviyor kaşık mamayı ilerledikçe kıvamını biraz daha koyu yapmaya başladım ve içine devam sütünün tozunu ekliyorum 2 ölçek gayet memnunuz tavsiye ederim.