Bebeğim 2 gün sonra 3 aylık olucak. Geçtiğimiz cuma kulağını deldirdim. Büyüyünce daha çok canı yanar hatırlar yaptırmaz diye erken davrandım. Kulaklarıni deldirdigimizde de çok ağlamadı hemen sustu. Sabah biraz huzursuzdu. Farkettim ki kulağında sarı akıntı var. Biraz süt sagdim calpol içirdim rahatladı baya ama demin iki kulağında da biraz daha fazla akıntı vardı. Gene huzursuz ve uykudan ağlayarak kalkıyor. Sebebini bilen var mi?