Sorusormomm 4 yastan selam, hala benimle yatıyor. Asla asla ayıramam bu korkuyla, biz İstanbul da yasıyoruz. 3 aylık bi benibegim daha oldu, birini bırakıp diğerini yanıma alsam kalbimi ikiye bölmüş gibi oluyorum. İkiside yanımda olsun huzurlu olayımm😍 Allah o korkuyu bi daha yasatmasın