Şuan tuvalet eğilimdeyim bu zamana kadar oğlum uysal bir çocuktu hiç zorluk çekmedim sadece yemek problemimiz vardı fakat su 15 20 gündür asla dinlemiyor bişeyin doğrusunu söylesem tersini yapıyor her şey problem bağırıyorum cok üzülüyorum cok yıprandım ne yapmak lazım oda zor bir süreçten geçiyor onuda anlamaya çalışıyorum ama bende sürekli ağlıyorum. Ne yapabilirim cok yoruldum