Alisa63 lohusayken benimde göğsüm o kadar çok dolmuştu ki bebeğim onu bosaltamiyordu evde pompa falanda yoktu o kadar kötüydüm ki üşüme başladı bende ateşim çıktı göğsümü taşıyamıyordum resmen eşimle oturduk masaj yaptık ardindan sıka sıka boşalttik ama o kadar çok ağlamıştım canım yanmıştı 😢 bebeğinin nasibi o kadarmış belki de vardır bunda da bir hayır