ozge evet doğru eşim piyadedeyken hakkaride görev yapıyordu İstanbul Pendik şubesine başvuru yapmıştık zabıta alımı için eşimin izni bitti hakkariye gitti mülakata çağıracaklardı zaten form doldururken baya olumlu bakıyorlardı bizim forma yıldız işareti koymuştu kadın ama gidince hakkariye gidemedi mülakata şimdi jandarmaya geçti 3 yıl olacak