Kızlar bebeğim 6 ay 1 haftalık ve 6. Aya girdiğimizden itibaren aptamil 2 ye geçtik ama bir iştahsızlık var, Aptamil 2 ye 6. Ayın sonunda mı geçmemiz lazımdı tekrardan 6. Ayın sonuna kadar 1 numara mı kullanayım geri döneyim nasıl yapayım ? Ayrıca başka mama içmiyordu zaten 2 numaranın tadı mı değişik ki neden böyle olabilir mama kaynaklı mı 🙄