Merhabalar , bir buçuk aylık oğlum var göbek bağı düştükten sonra hafif akıntı oldu. Birinci ay kontrolünde ana sağlığına gittik batikon verdi hergün sürüyoruz bir kere akıntı ara kesiliyor sonra yine başlıyor çok gelmiyor ama sarımsı renkli biraz oluyor özellikle çok ıkındığı zamanlar oluyor. Doktoruna götürdük devam ederse yakarım dedi. Böyle bir durumla karşılaşan var mı ?